Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Wielka Brytania - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Wielka Brytania

Jeżeli zdecydujesz się na złożenie wniosku w naszym biurze, to najprostszym sposobem, aby uzyskać zwrot podatku z UK jest prześledzenie poniższej procedury. Dzięki temu będziesz miał pewność, że dopełniłeś wszystkich formalności i że wniosek jest kompletny. Specjalnie dla Ciebie znacząco uprościliśmy całą procedurę podatkową, co także skróciło czas oczekiwania na przekazanie wniosku do urzędu w Wielkiej Brytanii.

Krok 1. Zacznij od skontaktowania się z nami

Najprostszym sposobem na rozpoczęcie procedury jest skontaktowanie się z naszym biurem podatkowym. Aby umożliwić Ci kontakt z nami, uruchomiliśmy kilka kanałów komunikacyjnych:
  • kontakt poprzez formularz kontaktowy – wypełnij formularz znajdujący się na naszej stronie, wybierając odpowiedni kraj, jaki chcesz rozliczyć, a następnie poczekaj aż my skontaktujemy się z Tobą.
  • kontakt telefoniczny – uruchomiliśmy dwa niezależne numery, pod którymi dostępni są nasi konsultanci. Pierwszy numer to: 0048 (32) 2949263, drugi numer to: 0048 602370506.
  • kontakt mailowy – korzystając z poczty elektronicznej możesz przesłać do nas e-mail z zapytaniem lub z prośbą o kontakt, a wówczas odpowiemy na niego najszybciej jak to tylko możliwe. Nasz adres to:
  • możesz także przyjść do naszego biura – wówczas na miejscu uzyskasz niezbędne informacje dotyczące procedury rozliczeniowej dotyczącej kraju, w którym pracowałeś.

Krok 2. Czas na skompletowanie niezbędnych dokumentów

Po uzyskaniu niezbędnych informacji dotyczących zwrotu podatku kolejnym krokiem jest skompletowanie wszystkich potrzebnych dokumentów. Na ich podstawie sporządzony zostanie wniosek, który następnie zostanie przekazany bezpośrednio do urzędu podatkowego w Wielkiej Brytanii. Druki i formularze, jakie muszą znaleźć się we wniosku zostały bardzo dokładnie opisane w dziale Dokumenty. Zapoznaj się z nimi i sprawdź czy posiadasz wszystkie niezbędne dokumenty.

Krok 3. Prześlij do nas wszystkie dokumenty

Pełną dokumentację należy przesłać na adres naszego biura podatkowego w Sosnowcu. Bardzo prosimy, by przesyłki kierowane na poniższy adres były dobrze zabezpieczone.

"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku UK"

Krok 4. Kalkulujemy dla Ciebie wysokość zwrotu

Na podstawie otrzymanych od Ciebie dokumentów dokonamy wstępnej kalkulacji zwrotu, aby dowiedzieć się czy i jaki zwrot Ci się należy. Szacunkowa kwota wyliczona na podstawie dokumentów  powinna być zbliżona do tej, którą wyliczy brytyjski urząd podatkowy. Nie mniej jednak należy ją traktować tylko jako informację, a nie ostateczną kwotę zwrotu.

Krok 5. Procedurę odzyskiwania podatku czas zacząć

Kiedy wszystkie dokumenty zostaną dokładnie przeanalizowane i dokonamy dla Ciebie kalkulacji zwrotu, wówczas już nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby rozpocząć najistotniejszą część całej procedury, czyli złożenie wniosku w brytyjskim urzędzie. Czas jaki będziesz musiał odczekać, aby uzyskać decyzję podatkową to minimum 3 miesiące. Jest to umowny okres jaki ma urząd w UK na rozpatrzenie wniosku i przyznanie zwrotu. W przypadku, gdyby Twoje rozliczenie nie uzyskało pozytywnej decyzji, wówczas złożymy odwołanie w urzędzie w Twoim imieniu i będziemy do skutku interweniować, aż nie uzyskamy pozytywnej decyzji podatkowej.

Krok 6. Zwrot podatku i przekazanie pieniędzy

Kiedy decyzja podatkowa będzie pozytywna, wówczas na nasze konto przekazane zostaną pieniądze z brytyjskiego urzędu podatkowego. Po potrąceniu prowizji za wykonanie usługi przekażemy Ci zwrot podatku, który dla Ciebie odzyskaliśmy.

Gdybyś miał jakiekolwiek wątpliwości co do procedury odzyskiwania podatku, prosimy o kontakt w tej sprawie.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł