Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku USA - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku USA

Specjalnie dla Ciebie, całą procedurę dotyczącą odzyskania należnych Ci pieniędzy z tytułu zwrotu podatku z USA, ograniczyliśmy do minimum. Poniżej, w pięciu prostych krokach opisaliśmy, jak będzie wyglądać rozliczenie podatku z amerykańskim urzędem za naszym pośrednictwem. Jasno, sprawnie i rzetelnie przeprowadzimy Cię przez procedurę zwrotu podatku z USA, abyś mógł w jak najkrótszym możliwym terminie cieszyć się odzyskanymi pieniędzmi. Zapraszamy do kontaktu z nami.

Krok 1. Wybierz najodpowiedniejszą dla Ciebie formę kontaktu

Uruchomiliśmy dla Ciebie sporą ilość dostępnych kanałów komunikacji. Dzięki nim możesz śmiało skontaktować się z nami, aby uzyskać niezbędne dla Ciebie informacje dotyczące rozliczenia podatkowego z urzędu stanowego lub urzędu federalnego. Kontakt z nami to również pierwszy etap rozpoczynający procedurę rozliczeniową. Zapraszamy do:
  • wypełnienia formularza kontaktowego, który znajduje się po prawej stronie naszej witryny www
  • wysłania do nas e-maila na adres:
  • zatelefonowania do nas pod numer: 0048 (32) 2949263 lub 0048 602370506
  • odwiedzenia nas w siedzibie naszego biura podatkowego.

Krok 2. Skompletuj dokumentację wymaganą przez amerykański urząd

Część dokumentów,  które są wymagane do wniosku o zwrot podatku z USA z pewnością posiadasz z uwagi na wykonywaną w tym kraju pracę. Do tych dokumentów niezbędne jest jednak dołączenie stosownych formularzy, które trzeba będzie wypełnić. Z przyjemnością udostępnimy Ci te formularze oraz pomożemy Ci w ich wypełnieniu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale Dokumenty.

Krok 3. Prześlij nam komplet swoich dokumentów

Gdy już skompletujesz potrzebną dokumentację i poprawnie wypełnisz wskazane przez nas dokumenty dostarcz je do naszego biura, a my zajmiemy się całą resztą. Możesz to zrobić przesyłając je do nas listem poleconym na adres:

"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku USA"

Uwaga! Formę listu poleconego, proponujemy wykorzystać celem przesłania do nas swojej dokumentacji z uwagi na bezpieczeństwo przesyłanych przez Ciebie dokumentów. Nasze biuro nie ponosi odpowiedzialności za sposób dostarczenia dokumentacji przez doręczyciela. Dla Twojego bezpieczeństwa radzimy również, abyś wcześniej skserował oryginalne dokumenty jakie przesyłasz do naszego biura i kopie tych dokumentów pozostawił sobie.

Krok 4. Składamy w Twoim imieniu kompletny wniosek w urzędzie w USA

Otrzymanie od Ciebie dokumentów pozwoli nam rozpocząć wnikliwą analizę Twojej sytuacji finansowej, a co za tym idzie, wnioskowanie o jak najwyższy zwrot podatku z USA. Na bieżąco również skorygujemy ewentualne poprawki i uzupełniamy wniosek tak, aby wykluczyć ewentualną konieczność nanoszenia zmian w przyszłości. Gotowy i zweryfikowany wniosek wysyłamy jak najszybciej w Twoim imieniu do odpowiedniego urzędu stanowego lub federalnego w USA. Dokładnie nie jest określone ile wynosi czas oczekiwania na decyzję podatkową z amerykańskich urzędów, niemniej z naszego doświadczenia wynika, że cała procedura zwrotu podatku nie powinna trwać dłużej niż sześć miesięcy. Jeżeli jednak termin z jakichkolwiek przyczyn zostanie przedłużony, to z pewnością odpowiednio wcześniej poinformujemy Cię o tym.

Krok 5. Otrzymujesz zwrotu podatku z USA

Pozytywna decyzja podatkowa oznacza, że amerykański urząd prześle na Twój adres, który podałeś w formularzu, uzyskany zwrot podatku za pracę w USA w postaci czeku. Jednocześnie fakt ten zamyka całą procedurę rozliczeniową.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł