Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Szwecja - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Szwecja

Procedura rozliczenia szwedzkiego jest skomplikowana, ale z naszą pomocą nie będziesz miał najmniejszego problemu, aby złożyć wniosek i otrzymać zwrot podatku. Możesz tego dokonać nawet do 5 lat wstecz, a więc wszyscy, którzy do tej pory jeszcze się nie rozliczyli mogą zrobić to teraz. Poniżej wyszczególniliśmy kroki, które należy powziąć, aby móc odzyskać należne pieniądze.

Krok 1. Prosimy Cię o skontaktowanie się z naszym biurem

Najprostszym sposobem na rozpoczęcie procedury jest skontaktowanie się z nami. Specjalnie po to udostępniliśmy kilka możliwości, które pozwolą Ci w dogodnym momencie poinformować nas o chęci rozliczenia podatku ze Szwecji. Chcąc skontaktować się z nami możesz skorzystać z:
  • formularza kontaktowego, który znajduje się po prawej stronie naszej witryny www
  • telefonu, dzwoniąc do nas na numer 0048 (32) 2949263 lub 0048 602370
  • poczty e-mail, pisząc do nas na adres
  • bezpośredniej wizyty w naszym biurze, gdzie uzyskasz wszystkie informacje na temat zwrotu podatku ze Szwecji

Krok 2. Zbierz odpowiednie dokumenty potrzebne do złożenia wniosku

Dokumenty, to najważniejszy element wniosku. Dzięki nim urząd będzie mógł dokonać analizy i weryfikacji oraz przyznać lub odrzucić wniosek o rozliczenie podatkowe ze Szwecji. Część wniosku stanowią dokumenty, które przesłał do Ciebie urząd lub które otrzymałeś od pracodawcy. Wszystkie inne możesz otrzymać od nas. Możemy wysłać Ci je w wersji papierowej lub elektronicznej. Wówczas w najprostszy sposób będziesz mógł skompletować cały wniosek. Więcej szczegółów znajdziesz w dziale Dokumenty.

Krok 3. Prześlij nam swoje dokumenty

Kiedy już zbierzesz wszystkie potrzebne dokumenty, prosimy abyś je dokładnie zabezpieczył i przesłał do nas listem poleconym lub jako przesyłkę kurierską na adres:
"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku Szwecja"

Pamiętaj, że sposób wysyłki dokumentów jest bardzo istotny z punktu widzenia bezpieczeństwa. Nasze biuro nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z winy doręczyciela.

Krok 4. Wniosek z Twoimi dokumentami trafia do szwedzkiego urzędu

Kiedy otrzymamy od Ciebie wszystkie niezbędne dokumenty, będziemy mogli przygotować odpowiednią przesyłkę którą następnie przekażemy do szwedzkiego urzędu podatkowego. Całość tej procedury poprzedzona jest odpowiednimi działaniami ze strony naszego biura, aby wniosek zawierał odpowiednie dokumenty i informacje.

5. Otrzymujesz swój zwrot podatku

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji podatkowej (okres wrzesień-grudzień, przy terminowym złożeniu wniosku), Twój zwrot podatku wysyłany jest ze szwedzkiego urzędu w formie czeku. Urząd dokonuje wysyłki czeku na adres podatnika zarejestrowany w urzędzie.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł