Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Szwecja - informacje ogólne

Pomoc zwrot podatku Szwecja

Osoby, które pracowały legalnie w Szwecji powinny rozliczyć swój zwrot podatku. Obowiązek złożenia deklaracji podatkowej posiadają osoby zamieszkałe za granicą lub będące rezydentami w innych krajach. Dochody tych osób muszą podlegać opodatkowaniu zgodnie z postanowieniami Ustawy z 1991 roku o podatku dochodowym od osób zamieszkałych za granicą. Osoby zatrudnione poniżej 183 dni, które nie były zatrudnione na warunkach szwedzkich (pracodawca opłacał 25% podatek SINK) nie muszą składać deklaracji podatkowych, jednak nie  mogą one żądać żadnych odliczeń od podatku. Podatnik może jednak złożyć wniosek o opodatkowanie wg przepisów Ustawy o szwedzkim podatku dochodowym przy spełnieniu konkretnych wymagań. Obowiązek składania deklaracji podatkowej występuje w sytuacji, gdy podatnik mieszkający za granicą zdecydował się na płacenie podatku wg w/w przepisów lub gdy uzyskuje on inne dochody w Szwecji np. z tytułu nieruchomości. Osoby zatrudnione powyżej 6 miesięcy na terenie Szwecji również mają obowiązek rozliczenia się urzędem. Podatnicy po zakończeniu roku podatkowego otrzymują z urzędu druk wstępnego (rocznego) wyliczenia podatku (druk Inkomstdeklaration). Osoby zatrudnione na warunkach szwedzkich mogą skorygować otrzymaną decyzję o stosowne odliczenia podatkowe. Pracownicy zatrudnieni na warunkach polskich (podatek SINK) nie mający zastrzeżeń do wyniku wstępnego wyliczenia podatku przez urząd, mogą odesłać podpisaną deklarację do urzędu.
O zwrot podatku ze Szwecji  można ubiegać się aż do 5 lat od momentu zakończenia zatrudnienia w tym kraju.

Procedura

W Szwecji rozliczenie podatku jest obowiązkowe, a rok podatkowy jest tam taki sam jak rok kalendarzowy. Termin złożenia rozliczenia do urzędu podatkowego w Szwecji upływa z dniem 4 maj kolejnego roku podatkowego. Niezłożenie deklaracji podatkowej w terminie skutkuje nakładaniem stosunkowo wysokich kar przez urząd podatkowy w Szwecji (od 1000 do 3000 SEK). Jednak starając się o zwrot podatku za pracę w tym kraju masz aż 5 lat od czasu zakończenia pracy u szwedzkiego pracodawcy na rozpoczęcie procedury rozliczenia. Im szybciej jednak zgłosisz się do nas, tym masz większe szanse na to, aby odzyskać całą kwotę naliczonego podatku.

W dziale Procedury dowiesz się co po krok po kroku należy zrobić, aby odzyskać zwrot podatku za pracę w Szwecji. Korzystając z naszych usług masz pewność, że przeprowadzimy Cię przez całą procedurę rozliczeniową z korzyścią dla Ciebie. Będzie to zarówno korzyść finansowa, jak i korzyść płynąca z dużej oszczędności Twoich nerwów i czasu, które musiałbyś poświęcić na skomplikowane rozliczenia podatkowe i komunikację ze szwedzkim urzędem podatkowym. Korzystanie z naszych usług sprawia, że te i inne czynności weźmiemy na siebie.

Dokumenty

Skompletowanie dokumentów i formularzy do wniosku o zwrot podatku ze Szwecji to wszystko, co powinieneś zrobić, aby z naszą pomocą odzyskać podatek. Chętnie pomożemy Ci w wypełnieniu niezbędnych dokumentów oraz przyczynimy się do tego, aby uzupełnić Twoją deklarację podatkową w potrzebne dokumenty. Niezbędnym drukiem do dokonania rozliczenia podatkowego ze Szwecji jest szwedzka karta podatkowa, czyli KU-10 lub KU-13 (KU-14 w przypadku pobierania szwedzkiej emerytury,renty). Więcej informacji na temat dokumentów potrzebnych sporządzania wniosku podatkowego o rozliczenie ze Szwecji znajdziesz w dziale Dokumenty.

Opłaty i prowizje

Zdobyte przez nas doświadczenie na rynku usług podatkowych sprawiło, że rozliczamy podatki szybko i skutecznie. Oferując naszym Klientom najwyższą jakość usługi, gwarantujemy konkurencyjne ceny oraz co najważniejsze zindywidualizowane podejście do każdego rozliczenia zwrotu podatku ze Szwecji. Aby dowiedzieć się więcej o opłatach pobieranych przez nas za wykonanie usługi zapraszamy do działu Opłaty.

Pomoc

Stworzenie działu Pomoc  pozwoliło nam w syntetyczny sposób zebrać informacje na najczęściej poszukiwane przez naszych Klientów zagadnienia na temat zwrotu podatku ze Szwecji. Zapraszamy do odwiedzenia tego działu, jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania dotyczące szwedzkich rozliczeń podatkowych.

Jeżeli chcesz rozliczyć swój zwrot podatku ze Szwecji, zapraszamy do skontaktowania się z nami w dogodnym dla Ciebie czasie. Nasi konsultanci podatkowi czekają na Ciebie.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł