Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Norwegia - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Norwegia

Skoro wszedłeś do tego działu, to zapewne chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat zwrotu podatku z Norwegii. Otóż rozliczeń podatkowych, a także korekt w zeznaniach możesz dokonać maksymalnie do 3 lat wstecz od momentu zakończenia pracy w Norwegii. W przypadku składania wniosków za bieżący rok podatkowy musisz wiedzieć, że nie powinieneś przekroczyć ustalonego terminu, który przypada na 30 kwietnia. Oczywiście istnieje możliwość wydłużenia tego okresu o jeden miesiąc, ale wymaga to złożenia specjalnej informacji w norweskim fiskusie.

Co do samej procedury rozliczeniowej, to udało nam się ją skrócić do to tak zwanego „niezbędnego minimum”. Poniżej w kilku krokach dowiesz się jak rozliczyć norweski podatek i co zrobić, aby uzyskać odpowiednio wysoki zwrot podatku. Czas trwania rozliczenia i wydawania decyzji podatkowej uzależniony jest przede wszystkim od urzędu w Norwegii, który po weryfikacji poprawności przesłanych mu dokumentów, sam ustala termin dokonania rozliczenia. Nasi doświadczeni konsultanci pomogą Ci tak skonstruować wniosek, aby móc najefektywniej przejść procedurę rozliczenia Twojego podatku. Uzyskując dla Ciebie możliwie najwyższą kwotę zwrotu podatku z Norwegii poprzez zastosowanie ulg podatkowych. Zapraszamy więc do kontaktu z nami.

Krok 1. Poinformuj nas o chęci rozliczenia się za pośrednictwem naszego biura

Aby ułatwić Ci kontakt z nami możesz wybrać najdogodniejszy dla siebie kanał komunikacji:

• formularz zgłoszeniowy na naszej stronie internetowej – wypełniasz i przesyłasz, a my kontaktujemy się z Tobą
  • telefon – zadzwoń do naszego biura na numer 0048 (32) 2949263
  • e-mail – napisz do nas e-mail ze swoimi pytaniami na adres: info@zwrot-podatkow.pl
  • kontakt bezpośredni, w siedzibie naszego biura – dzięki czemu wszystkie informacje i formalności załatwisz od ręki.

Krok 2. Skompletuj dokumenty i prześlij je do nas

Podczas kontaktu z naszymi konsultantami na pewno zostaniesz poinformowany o konieczności złożenia odpowiednich dokumentów. Na ich podstawie możliwe będzie dokonanie rozliczenia przez norweski urząd podatkowy. Szczegóły znajdziesz w dziale Dokumenty. Ponadto wymagane będą także formularze i druki, które możemy wysłać do Ciebie drogą elektroniczną, a Ty samodzielnie je wydrukujesz, wypełnisz i prześlesz do nas. Możemy również przesłać je do Ciebie tradycyjną pocztą w postaci kompletu wymaganych formularzy.

Krok 3. Prześlij do nas kompletny wniosek podatkowy

Kiedy już skompletujesz dokumenty według wytycznych, które od nas otrzymałeś nie pozostaje nic innego jak przesłać lub dostarczyć je do nas osobiście lub listownie. Adres na jaki należy przesłać dokumenty to:

"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku Norwegia"

Krok 4. Chcesz wiedzieć ile pieniędzy możesz odzyskać? Wykonamy dla Ciebie kalkulację

Po otrzymaniu od Ciebie kompletnego wniosku wraz załączonymi dokumentami będziemy mogli przeprowadzić wstępną kalkulację zwrotu. Pozwoli nam ona dowiedzieć się czy i w jakiej wysokości zwrot podatku Ci się należy. Oczywiście będzie to kalkulacja szacunkowa, w żaden sposób niewiążąca i niebędąca ostateczną kwotą rozliczenia.

Krok 5. Przekażemy w Twoim imieniu wniosek podatkowy do urzędu podatkowego w Norwegii

Po wyliczeniu wstępnej wysokości zwrotu będziemy mogli przygotować stosowny wniosek, który zostanie przekazany w Twoim imieniu do urzędu w Norwegii. Wtedy też urzędnicy dokonają jego analizy i na podstawie załączonych dokumentów wydadzą decyzję podatkową. My ze swojej strony zapewniamy pełen monitoring rozliczenia i w razie konieczności przesyłamy ponaglenia, monity i odpowiednie informacje do norweskiego fiskusa.

Krok 6. Pozytywna decyzja podatkowa i przekazanie pieniędzy

Otrzymując pozytywną decyzję z norweskiego urzędu, nie pozostaje nic innego jak tylko oczekiwać na przekazanie pieniędzy, które mogą zostać przelane bezpośrednio na Twoje konto bankowe lub przesłane do Ciebie w postaci czeku. Sam decydujesz o sposobie przekazania zwrotu podatku z Norwegii.

Po przekazaniu pieniędzy kończy się nasz udział w Twoim rozliczeniu podatkowym, czyli rozliczenie zostaje oficjalnie uznane za zamknięte. Gdybyś jednak miał wątpliwości lub chciał dowiedzieć się czegoś więcej, to skontaktuj się z nami, a na pewno uzyskasz wyczerpującą odpowiedź.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł