Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Norwegia - pytania i odpowiedzi

Pomoc zwrot podatku Norwegia

Szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie dotyczące zwrotu podatku z Norwegii? W tym dziale przygotowaliśmy zbiór zagadnień, o które najczęściej pytają nas nasi Klienci. Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj to czego szukasz. Gdyby jednak pojawił się jakikolwiek problem lub niejasność związana z rozliczeniem norweskim, to zachęcamy Cię do skontaktowania się z nami. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Czy rozliczenie podatku z norweskim fiskusem jest obowiązkowe?
Tak, złożenie wniosku podatkowego jest obowiązkowe dla każdego kto pracuje lub pracował w Norwegii. W przypadku rozliczeń terminowych możesz ubiegać się o zwrot podatku. Istnieje także możliwość złożenia korekty do zeznania, które zostało złożone w latach wcześniejszych.
Co to znaczy terminowe złożenie wniosku – czyli do kiedy?
Urząd podatkowy w Norwegii ustalił datę rozliczenia na 30 kwietnia bieżącego roku. Możesz starać się o przedłużenie terminu składania wniosku o jeden miesiąc, ale musisz zgłosić to w urzędzie.
Co się stanie jeżeli nie złożę w terminie rozliczenia podatkowego?
W przypadku niezłożenia w terminie zeznania podatkowego z Norwegii, urząd automatycznie dokona Twojego rozliczenia. Niestety w takim przypadku rozliczenie będzie bardzo niekorzystne, co oznacza, że nie będą brane pod uwagę żadne ulgi podatkowe.
Czy można ubiegać się o zwrot podatku z lat wcześniejszych?
Oczywiście, w przypadku starania się o zwrot podatku z lat wcześniejszych można złożyć odpowiednią korektę do zeznania, które było złożone nawet 3 lata wcześniej. W takim przypadku musisz pamiętać, że czas oczekiwania na zwrot może się jednak znacznie wydłużyć. Składając w naszym biurze wniosek o rozliczenie podatku z lat wcześniejszych masz pewność, że dołożymy wszelkich starań, abyś odzyskał swoje pieniądze.
Co trzeba zrobić, aby odzyskać podatek z Norwegii?
Wszystkie niezbędne formalności można opisać w kilku prostych krokach. Uproszczona procedura zwrotu powoduje, że osoby, które rozliczają się przez nasze biuro nie muszą martwić się o swoje rozliczenie. Większość czynności finansowo-podatkowych wykonamy za Ciebie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, to koniecznie sprawdź informacje zawarte w dziale Procedury.
Jakie dokumenty trzeba posiadać, aby móc wnioskować o zwrot podatku?
Pełny spis druków i formularzy, jakie wymagane są we wniosku podatkowym znajdziesz w dziale Dokumenty. Część z wymaganych dokumentów otrzymywałeś podczas pracy w Norwegii – od pracodawcy lub z urzędu. Inne dokumenty należy samemu wypełnić i podpisać. Możemy przesłać do Ciebie odpowiednie druki i formularze, wystarczy, że nas o tym poinformujesz.
Czy dokumenty, jakie załącza się we wniosku muszą być przetłumaczone?
Dokumenty, które nie spełniają wymogów unijnych muszą posiadać tłumaczenia. Musi zostać ono wykonane przez tłumacza przysięgłego na język angielski lub na język norweski.
Ile czeka się na pieniądze z norweskiego urzędu?
Czas oczekiwania na zwrot podatku nie jest jednoznacznie określony. Norwescy urzędnicy indywidualnie rozpatrują każde rozliczenie, stąd też część osób może otrzymać wcześniej swoje pieniądze, a część osób później. Termin wydawania decyzji podatkowych jest rokrocznie ustalany przez norweski urząd, natomiast wypłata pieniędzy zwykle następuje od czerwca do listopada kolejnego roku.
Czy warto rozliczać się samemu z norweskim urzędem?
Istnieje taka możliwość. Niemniej jednak korzystanie z usług wyspecjalizowanych biur podatkowych takie jak nasze niesie ze sobą więcej korzyści. Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów pozwala na skorzystanie z różnego rodzaju ulg podatkowych, o których często nikt nie informuje. Rozliczając się przez nasze biuro masz pewność, że odzyskasz swój podatek w możliwie najwyższej wysokości.

Więcej informacji o podatkach w Norwegii uzyskać możesz kontaktując się z naszym biurem podatkowym.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł