Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Irlandia - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Irlandia

Dołożyliśmy wszelkich starań do tego, aby Twoje ubieganie się o zwrot podatku z Irlandii przebiegało w sposób prosty, przyjemny, a jednocześnie godny zaufania. Uprościliśmy procedurę dotyczącą rozliczenia podatku z Irlandii Pd. do 6 kroków, dzięki czemu nie musisz samodzielnie kontaktować się z irlandzkim urzędem. Z naszą pomocą zaoszczędzisz cenny czas, a całe rozliczenie wymagać będzie od Ciebie niewielkiego zaangażowania.

Krok 1. Skontaktuj się z naszą firmą

Kontakt z nami pozwoli Ci rozpocząć procedurę starania się o zwrot podatku z Irlandii. Bez względu na to jaką formę kontaktu wybierzesz, z pewnością otrzymasz od nas niezbędne informacje dotyczące sposobu złożenia wniosku o odzyskanie podatku z zagranicy.

Aby skontaktować się z nami, wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu:
  • wypełnij i wyślij formularz kontaktowy znajdujący się po prawej stronie
  • zadzwoń do nas pod numer telefonu: 0048 (32) 2949263 lub 0048 602370506
  • napisz do nas na adres e-mail:
  • odwiedź nas osobiście w naszym biurze

Krok 2. Zbierz potrzebne dokumenty

Najistotniejszym elementem procedury podatkowej jest skompletowanie niezbędnej dokumentacji potwierdzającej Twoje legalne zatrudnienie w Irlandii. Listę wymaganych dokumentów, umożliwiających rozliczenie podatku znajdziesz w zakładce Dokumenty. Część z nich możesz otrzymać bezpośrednio od nas w postaci dokumentów elektronicznych lub dokumentów papierowych przesłanych pocztą.

Krok 3. Dostarcz nam niezbędną dokumentację

Gdy skompletujesz już wszystkie wymagane dokumenty, niezbędne w procedurze starania się o zwrot podatku z Irlandii, prosimy o dostarczenie ich do nas. Nie musisz tego robić osobiście, lecz wystarczy, że prześlesz je do nas listem poleconym na adres:

"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku Irlandia"

Krok 4. Otrzymujesz kalkulację zwrotu podatku

W chwili gdy otrzymamy Twój pełny wniosek, wraz z niezbędną dokumentacją, możemy dokonać dla Ciebie kalkulacji zwrotu podatku. Oceniamy wówczas czy i w jakiej kwocie przysługuje Ci zwrot podatku z Irlandii. O dokładnej kwocie zwrotu podatku zadecyduje irlandzki urząd, do którego niezwłocznie po jego otrzymaniu, wysyłamy Twój wniosek. Stąd też kalkulacja ma charakter tylko i wyłącznie informacyjny.

Krok 5. Składamy Twój wniosek w irlandzkim urzędzie

Aby umożliwić Ci zwrot podatku z Irlandii, kompletny wniosek, w Twoim imieniu, przekazujemy do irlandzkiego urzędu. Gwarantujemy Ci również, że przez cały czas przeprowadzamy monitoring całej sprawy, trwający aż do momentu, w którym odzyskasz cały przysługujący Ci podatek. Nasze działania mają na celu jak najszybsze otrzymanie dla Ciebie pełnej kwoty zwrotu podatku. Zaznaczamy jednak, że oczekiwanie na to, aby urząd w Irlandii rozpatrzył wniosek o zwrot podatku wynosi średnio co najmniej 3 miesiące. Naszym celem jest odzyskanie dla Ciebie należnego zwrotu, dlatego w sytuacji w której otrzymałbyś negatywną decyzję podatkową, składamy do irlandzkiego urzędu stosowne odwołanie, aby w jak najkrótszym czasie zmienić decyzję urzędu.

Krok 6. Przekazujemy Ci kwotę zwrotu podatku
Ostatni krok procedury to przekazanie Ci otrzymanej kwoty zwrotu, wynikającej z otrzymania pozytywnej decyzji podatkowej z irlandzkiego urzędu, w najdogodniejszy dla Ciebie sposób. Po potrąceniu prowizji, otrzymujesz od nas swój zwrot podatku za pracę w Irlandii. W tym miejscu rola naszego biura się kończy, a usługa zwrotu podatku zostaje uznana za zamkniętą.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł