Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Holandia - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Holandia

Złożenie deklaracji podatkowej za naszym pośrednictwem umożliwi Ci odzyskanie pieniędzy, które Ci się należą. Jeżeli chcesz uprościć swoją procedurę rozliczeniową to koniecznie skontaktuj się z nami. Poniżej przedstawiliśmy sposób, w jaki współpracujemy z naszymi Klientami w celu odzyskania dla nich podatku z Holandii. Zapraszamy do zapoznania się z nim, aby wiedzieć dlaczego codziennie zyskujemy sobie kolejnych zadowolonych Klientów.

Krok 1. Prosimy Cię o kontakt z naszym biurem

Pierwszym krokiem do rozpoczęcia procedury zwrotu podatku z Holandii jest kontakt z naszym biurem podatkowym. Aby Ci go umożliwić, przedstawiamy możliwe formy skontaktowania się z nami:
- możesz wypełnić formularz zwrotu podatku, który znajduje się po prawej stronie witryny www, a my skontaktujemy się z Tobą w możliwie najszybszym terminie,
- możesz do nas zadzwonić pod numer telefonu: 0048 (32) 2949263 lub 0048 602370506
- możesz do nas napisać na adres e-mail:
- możesz nas odwiedzić bezpośrednio w siedzibie biura.

Kontakt z nami umożliwi CI uzyskanie wszelkich rzetelnych informacji na temat zwrotu podatku z Holandii lub innych krajów. W każdej sprawie związanej z rozliczeniami podatkowymi służymy pomocą i doświadczeniem.

Krok 2. Prosimy Cię o skompletowanie dokumentacji

Otrzymując niezbędne informacje dowiesz się jakie dokumenty należy złożyć, aby holenderski urząd podatkowy przyjął Twój wniosek o zwrot podatku. Część z nich możesz otrzymać bezpośrednio od nas, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (poprzez adres e-mail). Aby poprawnie wypełnić dokumenty i zebrać je w kompletny wniosek zachęcamy do odwiedzenia działu Dokumenty.

Krok 3. Prosimy Cię o przesłanie do nas wniosku

Gdy skompletujesz niezbędną dokumentację, stanowiącą wniosek o zwrot podatku z Holandii, prosimy abyś przesłał ją do nas listem poleconym na adres:
"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku Holandia"

Uwaga! Zachęcamy do przesyłania dokumentów w formie listu poleconego lub poczty kurierskiej z uwagi na bezpieczeństwo dokumentów wysyłanych do naszego biura. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek, które nastąpiły na etapie ich doręczenia. Dlatego radzimy swoim Klientom przesyłanie ich w bezpiecznej formie, aby mieć pewność, że pełna dokumentacja dotrze do nas bez problemu i szybko będziemy mogli zająć się Twoim rozliczeniem.

Krok 4. Otrzymujesz od nas wstępną kalkulację zwrotu podatku

W momencie otrzymania od Ciebie dokumentacji, mamy możliwość wstępnego oszacowania ile podatku z Holandii możesz odzyskać. Wyliczona przez nas kwota stanowi orientacyjną wartość zwrotu podatku, jednak ostateczną wysokość zwrotu potwierdzi sam urząd, dopiero na etapie wydania decyzji podatkowej.

Krok 5. Składamy za Ciebie wniosek w holenderskim urzędzie

Otrzymując od Ciebie dokumenty, po ich wnikliwym przeanalizowaniu i ewentualnym poprawieniu przesyłamy je niezwłocznie do odpowiedniego holenderskiego urzędu. Następnie, w związku z tym, że kolejny etap procedury zwrotu podatku zależy w dużej mierze od urzędników w Holandii, prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na decyzję podatkową. Procedura rozliczeniowa trwa od 4-8 miesięcy. W przypadku dodatkowych zapytań ze strony urzędników, w naszej gestii leży udzielenie im niezbędnych odpowiedzi i wyjaśnień na temat rozliczenia. W przypadku przedłużającego się procesu, interweniujemy w Twoim imieniu w urzędzie podatkowym. Dokładamy wszelkich starań do tego, abyś mógł otrzymać jak najwyższy zwrot podatku za pracę w Holandii.

Krok 6. Otrzymujesz decyzję z urzędu oraz swoje pieniądze

Decyzja podatkowa jak również pozostała korespondencja związana z Twoim rozliczeniem podatkowym  kierowana jest na adres naszego biura. Po zakończeniu procedury zwrotu następuje wyrejestrowanie naszego adresu z urzędu w Twojej sprawie. Po otrzymaniu przez nas kwoty zwrotu podatku - w przypadku nie uregulowania wpłaty na początku procedury - następuje potrącenie należnego nam zobowiązania a reszta środków trafia na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy w terminie maksymalnym 30 dni. Po dokonanej wypłacie otrzymujesz potwierdzenie dokonanej transakcji w formie elektronicznej lub listownej. Oryginały otrzymanej korespondencji z urzędu w czasie trwania procedury zwrotu mogą zostać odesłane na wskazany przez Ciebie adres  po zgłoszeniu do biura chęci ich zwrotu.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł