Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Dania - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Dania

Wiedząc, że dla Ciebie rozliczenie podatku z Danii może być dość skomplikowane, postanowiliśmy do minimum skrócić procedurę starania się o Twój zwrot podatku. Powierzając nam wnioskowanie w Twoim imieniu o należne pieniądze do duńskiego urzędu podatkowego, w prosty sposób pozbędziesz się uciążliwych problemów urzędowych. Aby było to możliwe, prosimy o spełnienie 6 poniższych kroków w czasie trwania całej procedury odzyskiwania Twojego podatku z Danii, a będziesz miał pewność, że wiesz co robimy, abyś w jak najkrótszym czasie odzyskał jak największe pieniądze.

Krok 1. Prosimy o kontakt z nami

Skontaktować możesz się z nami w dogodny dla siebie sposób – na przykład poprzez:
- formularz kontaktowy, który znajdziesz po prawej stronie
- telefon: +48 (32) 294 92 63 oraz +48 602 370 506
- spotkanie się z nami w siedzibie naszej firmy.

Kontakt z nami umożliwi Ci uzyskanie wyczerpujących informacji na temat duńskiego rozliczenia podatkowego, jak również rozliczeń z innych krajów.

Krok 2. Prosimy o skompletowanie dokumentacji

Chętnie podpowiemy Ci jakie dokumenty musisz złożyć, aby uzyskać zwrot podatku z Danii. Aby poprawnie skompletować wniosek podatkowy odwiedź dział Dokumenty. Część z zawartych tam formularzy dostarczymy Ci w najwygodniejszy dla Ciebie sposób (pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Podpowiemy również w jaki sposób wypełnić poszczególne formularze, aby były one zgodne z wymogami duńskiego urzędu podatkowego.

Krok 3. Prosimy o przesłanie dokumentacji na adres naszego biura

Gdy skompletujesz swój wniosek o zwrot podatku z Danii, prosimy o przesłanie go  listem poleconym na adres naszej firmy:

"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku Dania"

Uwaga! Dla swojego bezpieczeństwa, radzimy abyś przed przesłaniem do nas oryginalnych dokumentów potwierdzających Twoje zatrudnienie w Danii, wykonał dla siebie ich kserokopie. Nasze biuro nie odpowiada za ewentualne błędy i problemy związane z doręczeniem przesyłki, dlatego naszym Klientom radzimy przesyłanie dokumentów w formie listu poleconego lub ewentualnie za pośrednictwem kuriera.

Krok 4. Prosimy o zapoznanie się ze wstępną kalkulacją zwrotu podatku

W momencie, gdy dotrą do nas dokumenty potwierdzające Twoją pracę w Danii, możemy wyznaczyć przybliżoną kalkulację kwoty zwrotu Twojego podatku. Dzięki niej zorientujesz się ile możesz odzyskać pieniędzy z duńskiego urzędu podatkowego. Oczywiście kwota ta, na tym etapie procedury będzie wartością szacunkową, niemniej już samo zorientowanie się co do jej wysokości, pozwoli Ci wstępnie uświadomić sobie ile pieniędzy będziesz mógł odzyskać.

Krok 5. Prosimy o cierpliwość

Nikt nie lubi czekać, zwłaszcza na pieniądze. Niemniej w tym przypadku cierpliwość może okazać się bardzo opłacalna. Duński urząd podatkowy całą procedurę rozliczeniową przedłuża zazwyczaj do kilku miesięcy. Jednak, jeżeli wniosek o zwrot podatku będzie wypełniony poprawnie, to urząd szybciej podejmie pozytywną decyzję. My w każdym razie na bieżąco monitorujemy działania duńskich urzędników i gdy tylko występuje taka możliwość, interweniujemy w sytuacji, która mogłaby okazać się pod jakimkolwiek względem niekorzystna dla Klienta. Naszym celem jest Twoje zadowolenie, kiedy otrzymasz swoją pozytywną decyzję podatkową.

Krok 6. Prosimy o odbiór należnych Ci pieniędzy

Mamy nadzieję, że ta prośba ucieszy Cię najbardziej, bowiem wraz z pozytywną decyzją podatkową, można oczekiwać wypłaty z duńskiego urzędu Twojego naliczonego podatku. Możesz go otrzymać na swoje NemKonto czyli rachunek bankowy , który został stworzony przez Ciebie lub Twojego pracodawcę. Kontem bankowym zarejestrowanym w systemie NEM może być polski lub zagraniczny rachunek bankowy. Jeśli  nie zarejestrowałeś jeszcze swojego rachunku bankowego w systemie NEM, z przyjemnością Ci w tym pomożemy. Informacje dotyczące dodatkowych kosztów za rejestracje konta znajdziesz w dziale Opłaty.

Jeżeli chciałbyś uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat procedury zwrotu podatku z Danii, prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł