Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Dania - informacje ogólne

Podstawowe informacje zwrot podatku Dania

Musisz wiedzieć, że legalna praca w Danii obliguje Cię do rozliczenia podatkowego. Również po powrocie do Polski masz obowiązek złożyć rozliczenie podatkowe, przy czym wówczas możesz starać się o zwrot podatku z Danii. Do tego będzie Ci potrzebny numer CPR (Personnummer), jak też dokumenty potwierdzające Twoje legalne zatrudnienie u duńskiego pracodawcy. Warto pamiętać o złożeniu wniosku w terminie, aby nie narazić się na wysokie kary finansowe, jakie duński fiskus nakłada na spóźnialskich w kwocie nawet do 5000 DKK (czyli ok. 2800 PLN). Dlatego przypominamy, że czas na złożenie rozliczenia podatkowego w Danii masz od 1 maja lub max. do 1 lipca w nowym roku podatkowym, niemniej dokładny termin możesz znaleźć na swojej deklaracji podatkowej.

Procedury

Od czasu, kiedy zakończyłeś pracę w Danii możesz również wnioskować o zwrot podatku. Istnieje taka możliwość nawet do 3 lat i 4 miesięcy wstecz. Ten sam termin obowiązuje Cię również, jeżeli chcesz złożyć korektę do zeznania podatkowego w Danii.

Oszczędzając Twój czas, całą procedurę rozliczeniową ograniczyliśmy do minimalnego wkładu z Twojej strony. Ponadto, na każdym etapie współpracy z nami gwarantujemy Ci pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów wynikających z rozliczenia się z duńskim urzędem podatkowym. Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań, aby szybko i bezproblemowo złożyć wniosek o zwrot podatku z Danii za Ciebie w duńskim fiskusie. O tym jak wygląda współpraca z nami w celu starania się o odzyskanie Twojego nadpłaconego podatku z Danii dowiesz się więcej odwiedzając dział Procedury.

Dokumenty

Rozliczenie podatku z Danii jest możliwe wówczas, gdy zbierzesz komplet potrzebnych do wniosku dokumentów. Wśród nich znajdują się dokumenty potwierdzające Twoje zatrudnienie w Danii, ale również formularze, jakich wymaga bezpośrednio duński urząd. Tą część dokumentów możemy do Ciebie przesłać mailem lub pocztą tradycyjną. Kiedy je wypełnisz zgodnie z wytycznymi, które znajdziesz w dziale Dokumenty, odeślij je nam, a my sprawdzimy ich poprawność i złożymy w Twoim imieniu wniosek do odpowiedniego urzędu podatkowego w Danii.

W tym miejscu pragniemy zaznaczyć, że warto na etapie przebywania w Danii zbierać wszelkiego typu umowy, rachunki i innego rodzaju dokumenty, potwierdzające nasze zatrudnienie i związane z nim koszty ponoszone za granicą. Dzięki nim nie tylko będziesz mógł rozliczyć swój podatek, ale również masz możliwość starać się o ulgi podatkowe, które pozwolą Ci więcej zyskać na rozliczeniu podatkowym.

Opłaty i prowizje

Prowizja jaką pobieramy za naszą usługę jest zawsze stała – bez względu na wysokość otrzymanego zwrotu podatku z Danii. Taka opłata jest bardzo opłacalna dla Ciebie, ponieważ możesz bardzo dużo zyskać, niewiele przy tym płacąc. Chcesz wiedzieć więcej na temat opłat za wykonanie naszej usługi na gwarantowanym, najwyższym poziomie? Zajrzyj do działu Opłaty. Dla nas każde rozliczenie podatkowe  jest indywidualne, ponieważ do każdego wniosku stosujemy w zależności od możliwości inne ulgi podatkowe, jak również na bieżąco monitorujemy przebieg każdego rozliczenia od momentu złożenia nam wniosku do czasu otrzymania przez Ciebie należnego podatku.

Ulgi podatkowe

Ulgi podatkowe, jakie urząd w Danii umożliwił zastosować przy rozliczaniu podatku sprawiają, że możemy powiększyć swoją kwotę zwrotu podatku za pracę w tym kraju. Nasi konsultanci doskonale znają się na obowiązujących aktualnie ulgach podatkowych w Danii i chętnie pomogą Ci w wyborze takiej ulgi, z której mógłbyś skorzystać. Najprawdopodobniej wiązać się to będzie z dostarczeniem do naszego biura kilku dokumentów, niemniej o tym dowiesz się odwiedzając dział Ulgi podatkowe.

Korzystając z naszego doświadczenia masz pewność, że z jak najlepszym dla Ciebie skutkiem rozliczymy Twój zwrot podatku z Danii. W celu sprostania Twoim oczekiwaniom i wyjaśnieniom Twoich wątpliwości związanych z odzyskiwaniem podatku stworzyliśmy dział Pomoc. Znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z duńskimi rozliczeniami podatkowymi.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł