Zwrot-Podatkow.pl - Zwrot podatku Belgia - procedura rozliczeniowa

Procedura zwrot podatku Belgia

Dzięki dokładnej analizie i obserwacji działań urzędu w Belgii mogliśmy maksymalnie uprościć całą procedurę zwrotu. Jeszcze nigdy rozliczenia podatkowe nie były tak proste. Zapoznaj się z poniższymi wytycznymi i już dziś odzyskaj z naszą pomocą swój podatek.

Krok 1. Skontaktuj się z nami

Cała procedura rozpoczyna się od kontaktu z naszym biurem. Możesz w najdogodniejszy dla siebie sposób poinformować nas o chęci rozliczenia podatku. Specjalnie dla Ciebie uruchomiliśmy aż kilka kanałów komunikacji:
formularz kontaktowy na naszej stronie www
telefon: 0048 (32) 2949263 lub 0048 602370506
kontakt bezpośredni – wizyta w naszym biurze

Obojętnie w jaki sposób się z nami skontaktujesz, możesz być pewien, że nasi konsultanci na pewno udzielą Ci szczegółowych informacji i odpowiedzą na Twoje pytania.

Krok 2. Zbierz wszystkie dokumenty

Dokumenty to podstawa całego rozliczenia. Im więcej ich posiadasz, tym większa szansa, że uda Ci się bez większych problemów skompletować cały wniosek podatkowy. O szczegółach dotyczących wypełniania i podpisywania poszczególnych druków i formularzy możesz przeczytać w dziale Dokumenty.

Krok 3. Prześlij do nas komplet dokumentów

Kiedy już skompletujesz cały wniosek, prześlij go do nas listem poleconym na adres widniejący poniżej. Zachęcamy Cię także, abyś wykonał kserokopie wszystkich oryginalnych dokumentów jakie zamieszczone zostaną w Twojej przesyłce. Wszystko to po to, aby zabezpieczyć się na wypadek zagubienia przesyłki lub jej zniszczenia w trakcie transportu. Nasze biuro nie ponosi żadnej odpowiedzialności za błędy i uchybienia w dostarczaniu przesyłek przez pocztę lub kuriera.

Nasz adres to:
"Jubira" F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
z dopiskiem "Zwrot podatku Belgia"

Krok 4. Przekazujemy pełny wniosek do urzędu w Belgii

Po otrzymaniu od Ciebie kompletu dokumentów poddajemy je specjalnej analizie, na bazie której tworzymy wniosek i zeznanie podatkowe dla urzędu w Belgii. Następnie cały przesłany przez Ciebie wniosek przekazujemy do odpowiedniego urzędu i oczekujemy na decyzję podatkową.  Monitorujemy i sprawdzamy postępy w rozliczaniu Twojego zeznania, aby móc jak najszybciej zareagować w niejasnych dla urzędu sytuacjach.

O końcowym rezultacie świadczy decyzja podatkowa, jaką przesyła belgijski fiskus po zakończeniu rozliczenia. Zwykło się przyjmować, że czas oczekiwania na decyzję podatkową wynosi od 6 do 12 miesięcy, choć czas ten w każdym indywidualnym przypadku może ulec zmianie.

Krok 5. Przekazanie zwrotu i zakończenie rozliczenia podatkowego z Belgii

Kiedy uzyskasz pozytywną decyzję podatkową, kolejnym krokiem jest otrzymanie zwrotu podatku. Pieniądze z tego tytułu mogą zostać przekazane bezpośrednio na Twoje konto w Polsce lub w Belgii.  Procedurę uznaje się za zakończoną w momencie wypłaty zwrotu lub – w przypadku niedopłaty podatku - wydania decyzji podatkowej.

W przypadku pytań dotyczących procedury zwrotu podatku z Belgii, prosimy o kontakt z nami.

Formularz zwrot podatku

[pełna treść]
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jubira F.H.U. moich danych osobowych w celach przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby przygotowania dla mnie przez Jubira F.H.U. oferty na odzyskanie podatku. Zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych jest Jubira F.H.U. z siedzibą w Sosnowcu oraz że udostępnienie danych jest dobrowolne. Mam prawo wglądu do treści danych oraz żądania ich poprawienia bądź usunięcia.

Najniższe prowizje netto

Anglia7%Norwegia350 zł